עבודה עם מקדם אתרים

אם יש לכם מוצר או שירות שפונה לקהל רחב ומחפשים אותו בגוגל, כדאי שתהיו למעלה בחיפוש האורגני של גוגל ואת זה תוכלו לעשות על ידי עבודה עם מקדם אתרים מומחה.

כדאי להיות למעלה בחיפוש של גוגל כי הרבה מהגולשים מגיעים ללקוחות דרך החיפוש ואם האתר שלכם לא שם אז לא יגיעו אליכם.

קידום אורגני בגוגל אפשר לנסות ולעשות לבד אבל כדאי לקחת איש מקצוע שהוא מקדם אתרים מומחה כדי שיעשה את העבודה. הוא יעשה את העבודה בצורה טובה ויעילה כי זה המקצוע שלו.

כדאי לבחור מקדם אתרים על פי המלצות של עסקים שנעשה להם קידום.

לקידום האורגני יש כמה יתרונות:

1.יש תשלום חודשי קבוע למקדם האתר וזהו. אין תשלום על כל הקלקה

2. אין הגבלה על כמות המילים והביטויים שאפשר לקדם

3.אין הגבלה על כמות ההקלקות לאתר

4.הגולשים יותר מאמינים לקידום האורגני מאשר לממומן

החסרון הוא שהקידום האורגני לוקח הרבה זמן ודורש הרבה השקעה בתוכן

קידום אורגני בגוגל מצריך אתר שבנוי בצורה נכונה לקידום בגוגל. זה אומר אתר שעולה מהר, תואם לנייד ואפשר לשים לו את התגים של גוגל. בדרך כלל ניתן לבנות לרוב הלקוחות אתר על מערכת הניהול וורדפרס שהיא הכי נפוצה בעולם והכי זולה לתחזוקה.

כדי שהקידום יהיה אפקטיבי צריך לבצע מחקר ביטויים ומילים שבו יוחלט מה רוצים לקדם. בוחנים בו ביטויים ומילים שיש להם נפח חיפוש הם רלבנטיים לבעלי האתר. 

אחרי המחקר מכינים תכנים לאתר. ככל שיהיו יותר מאמרים באתר שיהיו ממוקדים בנושאים ספציפיים שעלו ממחקר המילים ככה הוא יהיה עמוק יותר בתוך גוגל ויגיעו אליו ספציפית גולשים.

עוד משהו שעוזר לקידום האתר הוא קישורים שבאים מאתרים חזקים. קישור זה כמו המלצה ומקדם האתר צריך להשיג קישורים מאתרים חזקים בתחום המקודם. בהרבה מקרים למקדם ותיק יש אתרים משלו שהוא יכול לקשר מהם.